Методична робота

Основні напрямки виховної роботи в ГПД
  1. Працювати над згуртуванням дитячого колективу, виробленням навичок культурної поведінки і дотриманням правил для учнів.
  2. Формувати в учнів риси товариськості, взаємодопомоги, порядності і доброти.
  3. Формувати особистісні риси громадянина України, наслідувати духовні цінності українського народу.
  4. Виховувати дітей на основі народної моралі та милосердя, розвивати кращі риси людського характеру, навчальні навички.
  5. Виховувати в учнів любов до рідного краю, до України, повагу до державних символів та народних традицій.
  6. Вчити дитину спостерігати і розповідати:

  • Вдосконалювати процеси мислення, уявлення, увагу, пам’ять, сприйняття;
  • Поповнювати запас знань;
  • Розвивати зв’язне мовлення.

  1. Впроваджувати міжпредметні зв’язки на основі дидактичних розвиваючих ігор.
  2. Підтримувати тісний контакт з батьками учнів для спільного та правильного виховання дітей.
  3. Систематично проводити індивідуальну роботу з учнями.



 Прогулянки та екскурсії в режимі групи продовженого дня

     Діти, які відвідують ГПД , відчувають виражений дефіцит рухової активності. фахівці стверджують , що для нормального розвитку молодшого школяра на роботу м'язів має припадати до 75 % всього денного часу. Як показує практика , лише 30 % школярів залучені до позаурочних форм занять фізичними вправами , ведуть активний спосіб життя , регулярно гуляють на свіжому повітрі , а інші 70 % - відвідують тільки уроки фізкультури і їх перебування на свіжому повітрі обмежується лише дорогою до школи і додому.

     Захворюваність дітей , що регулярно відвідують ГПД і щодня перебувають на свіжому повітрі , грають у різноманітні рухливі ігри , значно нижче , тому що помірні фізичні навантаження , прогулянки підвищують опірність організму до несприятливих впливів зовнішнього середовища і тому є найважливішим засобом зміцнення здоров'я та профілактики захворювань. Все це ефективно лише тоді , коли ставиться завдання зміцнення здоров'я та забезпечення гармонійного розвитку людини.
       Прогулянка - це одна з форм відпочинку дітей у ГПД
Виділяють різноманітні види прогулянок , що дає педагогу можливість урізноманітнити їх протягом усього року. Кожен вид прогулянки обумовлений своєю метою і правилами , яких необхідно дотримуватися . прогулянка може перериватися зупинками для короткочасного , спокійного відпочинку або ж , навпаки , бути насиченою рухливими іграми та розвагами.
     Прогулянка - розвага. Така прогулянка включає в себе веселі ігри та забави з використанням різного спортивного інвентарю ( скакалки , м'ячі , гімнастичні палкі0 або без нього , ритмічні музичні ігри , хороводи , розгадування цікавих заду , ребусів .
     Творча прогулянка . Цей вид прогулянки спрямований на розвиток творчих здібностей дітей. У ході прогулянки вихованці створюють букети з листя , композиції. придумують загадки і казкові історії , роблять замальовки.
       Прогулянка - спостереження . В її основі лежать спостереження за предметами , об'єктами , рослинами , тваринами , сезонними змінами в природі , природними явищами або аномаліями . Інформаційна прогулянка . Містить багатий пізнавальний матеріал , спонукає дітей до самостійного пошуку інформації.
    Прогулянка із завданням. Перед початком прогулянки або під час її , діти отримують завдання , яке виконують індивідуально або в групах.
Спортивна прогулянка . Вона включає в себе пробіги . змагання , метання сніжок .
Прогулянка - розвага. Така прогулянка включає в себе веселі ігри та забави з використанням різного спортивного інвентарю ( скакалки , м'ячі , гімнастичні палиці ) або без нього , ритмічні музичні ігри , хороводи , розгадування цікавих заду , ребусів.



" Рухливі ігри в групі продовженого дня ".



Велику увагу вихователі звертають на самопідготовку учнів, яку вважають
однією з головних складових навчально-виховного процесу.
Вони добре розуміють, що без прагнення учнів самостійно збагачувати й удосконалювати свої знання уже с першого класу не можливе їх успішне навчання, особливо, коли вони будуть навчатися уже в старших класах, що якість виконання домашніх завдань насамперед залежить від якості проведеного напередодні уроку.

Кожен вихователь продовженого дня щоденно працює над тим, щоб домашнє завдання не було відірваним від засвоєння нових тем на уроці, усвідомлює необхідність планомірної підготовки учнів до виконання домашніх завдань ще під час вивчення нової теми на уроці та намагається не допустити дублювання методів і прийомів самопідготовки, добре розуміючи різницю між методиками засвоєння матеріалу на уроці та виконанням завдань учнями в домашніх умовах самостійно.
Вихователі груп продовженого дня велику увагу звертають на правильну постановку домашнього завдання, яка передбачає плановість, послідовність у виконанні різних видів самостійної роботи з урахуванням специфіки предмета, продуманого обсягу домашніх завдань з урахуванням часу, який необхідно затратити для його виконання.
При цьому всі вихователі обов'язково враховують ступінь навантаження на кожного учня, знаючи про те , що перевантаження школярів може негативно вплинути на якість навчання, знизити їх прагнення самостійно вивчати новий матеріал.
Вихователі також приймають міри для того, щоб учні на самопідготовці не виконували класні завдання і пред'являють до самопідготовки високі вимоги, навчають учнів раціонально використовувати час, необхідний для виконання домашніх робіт, особливо в питаннях точного дотримання встановленого ними графіку початку та закінчення вивчення тієї чи іншої теми, переконують учнів в тому, що від цього в значній мірі залежить рівень знань.
На засіданні методичного об'єднання кожен вихователь ділиться досвідом своєї роботи в питаннях самопідготовки учнів, що якісно впливає на загальний рівень знань, які учні одержують в початкових та в подальшому в старших класах.

Немає коментарів:

Дописати коментар